כולם רוצים להיות בTOP 10, אבל זה לא פשוט במיוחד לאתר חדש לכנס לTOP בתחום שלו – מה עושים?

התשובה לקדם אתר בביטויי זנב ארוך.

מה זה ביטוי זנב ארוך?

כפי שניתן לראות בתמונה שלעיל, ביטוי זנב ארוך מכיל מספר מילים רלוונטיים לתחום.

כשאר בוחרים "ביטוי זנב ארוך" יש להתחשב במספר חיפושים בחודש וכמה אתרים מופיעים בTOP 10 כאשר יש להם מילת מפתח (ביטוי זנב ארוך) גם בכותרת רשאית וגם בטקסט.

אם יש מספר קטן של אתרים כאלו (עד עשרה אתרים) ומספר חיפושים מעל 10 בחודש, אז כדי להוסיף ביטוי זנב ארוך הזה לרשימת מילות מפתח שלנו לקידום. 

כלים לקידום אתרים מומלצים

AdWords – קידום ממומן בגוגל

בעזרת Google Ads ניתן לדעת כמה יש חיפושים עבור מילת מפתח בחודש.

SEMrush – מחקר מתחרים למקדמים אתרים

הכלי חזק ביותר לחקירת קישורים נכנסים לאתר, כולל חיפוש מילות מפתח ובדיקות אתר כגון לינקים שבורים.

Rankinity – כלי למעקב מיקומים עבור מילות מפתח בגוגל

כאשר מקדמים אתר אז חשוב תמיד להשגיח על מיקומים של מילות מפתח. בעזרת Rankinity ניתן לעקוב על המיקום של אתר עבור רשימת מילות מפתח.