כאשר לאתר יש: 

  • תגי מטה ו-URL.
  • תוכן רלוונטי לרשימת מילות מפתח.
  • תוכן מותאם ל-SEO (למנוע חיפוש גוגל).
  • קישורים איכותיים, אשר נכנסים לאתר – backlinks.

אז לאתר כזה יש סיכוי גדול לכנס ל-TOP10 חיפושים רלוונטיים בגוגל.

במילים אחרות לאתר חייבת להיות אופטימיזציה פנימית טובה שזה נקרא Onsite ואופטימיזציה חיצונית – שזה נקרא Offsite וכל זה נקרא SEO.

במאמר הזה נדבר על אופטימיזציה פנימית.

מה זה תגי מטה ?

לכל עמוד HTML חשוב שיהיה גם כותרת וגם תיאור שזה משהו מייצג עמוד של האתר בגוגל.

<title>…מילת מפתח… </title>
<meta name="description" content=" …מילת מפתח.. "/>

כותרת – <title>

עדיף שאורך התווים בכותרת יהיה עד 60 תווים וגם כותרת חייבת להכיל מילת מפתח אשר רלוונטית למאמר.

מה זה מילת מפתח?

מילת מפתח זה ביטוי שיש בו לפחות 10 ומעלה חיפושים בגוגל כל חודש. מילת מפתח יכולה להכיל מספר מילים שזה נקרא ביטוי זנב ארוך כגון: "לבנות אתרי ורדפרס" או "איך לבנות אתר וורדפרס"… 

תיאור – description

עדיף שאורך התווים בתיאור יהיה עד 155 תווים וגם תיאור חייב להכיל אותה מילת מפתח אשר נבחרה עבור הכותרת.

כמו כן, עדיף להוסיף מילת מפתח ל- כתובת URL כגון: site.com/milat-mafteach

 

כתיבת מאמר רלוונטי עבור מילת מפתח

לאחר שיש לנו כותרת וגם תיאור שיש בהם מילת מפתח, זה הזמן להוסיף מילת מפתח עד 3 פעמיים למאמר, בנוסף ניתן להוסיף עוד מילת מפתח נוספת למאמר שזה נקרא ביטוי מפתח משני אשר דרכו יהיו קישורים פנימיים למאמר שלנו ממאמרים פנימיים אחרים שיש באתר.

דוגמה של מאמר אשר מותאם ל-SEO (למנוע חיפוש גוגל). 

כותרת אשר מכילה "מילת מפתח" ראשית.

מבוא למאמר אשר מתחיל ממילת מפתח ראשית באורך עד שלושה משפטים.

תת-כותרת 1 אשר מכילה "מילת מפתח" משנית.

טקסט אשר מתחיל ממילת מפתח משנית באורך עד 10 משפטים.

בנוסף יש להוסיף לטקסט עד שתי תמונות עם alt tags.

תת-כותרת 2 אשר מכילה "מילת מפתח" ראשית.

טקסט אשר מתחיל ממילת מפתח ראשית באורך עד 10 משפטים.

בנוסף יש להוסיף לטקסט עד שתי תמונות עם alt tags.

סיכום למאמר:

בסיכום אפשר להוסיף גם מילת מפתח ראשי.

כמו כן חשוב לעשות קישור אחד פנימי מהמאמר הזה למאמר אחר באתר. כך שבקישור הפנימי יהיה ביטוי מפתח ראשי או משני של המאמר אחר שיש באתר שלנו.