בדיקות SEO לאתר

זה לא סוד שהרבה לקוחות מגיעים בעקבות חיפוש בגוגל ולכן יש חשיבות רבה לבדיקת מילות מפתח לאתר האינטרנט של הלקוח וכמו כן בדיקות אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש עבור מילות מפתח.

בדיקות אופטימיזציה לאתר:

  1. בדיקת תגי מטה – כותרת ותיאור.
  2. בדיקת רלוונטיות של התוכן עבור מילות מפתח.
  3. בדיקת ייחודיות של מאמר (ללא תוכן משוכפל חיצוני ופנימי).
  4. בדיקת כמה יש תתי כותרות ותמונות למאמר תוך דגש על SEO.
  5. בדיקת קישורים שבורים (פנימיים וחיצונים).

 

בדיקות Off-page SEO, איך אתר נראה בגוגל :

  • חיפוש ביטוים רלוונטיים לאתר.
  • מעקב מיקומים עבור ביטוים רלוונטיים לאתר של הלקוח.
  • חיפוש ביטוים שבהם אתר נמצא ב-TOP10 בגוגל.
  • חקירת קישורים נכנסים מאתרים חיצונים לאתר הלקוח – BACKLINKS.