קידום בפייסבוק מהווה היום חלק חשוב בהצלחת העסק או בלוג אישי. במדריך הזה אני הולך להסביר איך לקדם את העסק או כל פעילות שלכם בפייסבוק.

לפני הכל יש לעשות קידום בפייסבוק בצורה אורגנית

אין טעם, ישר להתחיל קניית מודעות, אם עמוד בפייסבוק עדיין ריק מהתוכן שמושך את העין.

להלן דוגמה של התוכן טוב:

עוד דוגמה לתוכן שמושך את העין:

למעשה יש ליצור מספר פוסטים בעמוד הפייסבוק ולשתף כל אחד מהם בקבוצות רלוונטיות, לא חסר היום קבוצות שאפשר לעשות שיתוף עבור הפוסטים – כך תרוויחו לייקים (עוקבים) לעמוד העסקי שלכם ללא קניית מודעות וגם זאת תהיה הערכה עד כמה התוכן מעניין לפני תחילת קידום ממומן בפייסבוק.

קידום ממומן בפייסבוק – מדריך 2020

בפייסבוק יש לכנס ל-Manage Ads ולהתחיל קמפיין חדש.

Campaign Name – יש לבחור שם של קמפיין.

Campaign Objective – יש לבחור PAGE LIKES אם מטרה שלנו זה יותר לייקים (עוקבים) לעמוד שלנו.

Campaign Budget – כאן ניתן לבחור כמה כסף אתם רוצים לשלם עבור פרסומות ואם התקציב הזה יהיה על בסיס יומי או שזה סה"כ התקציב לכל הקמפיין. בתור התחלה אני ממליץ להתחיל מסה"כ התקציב לכל הקמפיין משהו כמו 25$.

בסוף יש לבחור שם לקבוצת מודעות בפייסבוק, מה זה אומר?

לדוגמה לאתר שלנו QAweb, יש שלושה שירותי העיקריים זה בדיקות אתרים, בניית אתרים קידום אתרים, אז בקמפיין יהיו שלושה קבוצות מודעות בהתאם.

מכיוון שפייסבוק מציע כבר בצעדים הראשונים ליצירת קמפיין לבחור שם לקבוצות מודעות, אז אני בחרתי שם לקבוצה ראשונה – QAweb-Website שזה מודעות עבור בניית אתרים.

שינוי סוג של קמפיין מ-LIKES ל-Traffic

במידה ואתם לא לא מעוניינים ב-LIKES ורוצים שהאנשים יגיעו ישירות לאתר שלכם, אז יש לבחור ב-Traffic. לצורך זה כל משהו יש לעשות – זה לכנס לקמפיין ולשנות Campaign Objective ל-Traffic.

הגדרת קהל ותקופה להרצת של קבוצת מודעות

לכל קבוצת מודעות יש אופציה להגדיר קהל יעד, מיקום של המודעה ותקופת הזמן שבו מודעות יופיעו.

רק כדי לבחור מקומות איפה מודעה תופיע (בקיר של פייסבוק או אינסטגרם האם מודעה תופיע גם במחשב וגם במובייל …)

בניית מודעות עבור קמפיין קידום בפייסבוק

יצירת מודעה בפייסבוק בין אם זה עבור LIKES או TRAFFIC פחות או יותר מייצג אותו תהליך שמתואר בתמונה למעלה.

רק כאשר בדקתם מודעות (יש תצוגה מוקדמת לכל מודעה) ניתן ללחוץ על הPUBLISH – פרסום.

בנוסף במהלך פרסום מודעה, חשוב לבדוק לפעמים תגובות ולהסתיר תגובות שליליות ושל SPAM אחרת במקום קידום העסק שלכם יהיה יותר הפסד.

צריכים עזרה בפרוסם בפייסבוק?

כתבתי מדריך אקטואלי לקידום בפייסבוק ל-2020, עם זאת אני מציע שירותי קידום בפייסבוק כולל בניית אתרים למודעות וקידום אורגני SEO.